IT priežiūra

Kasdieniniai kompiuteriniai nesklandumai jau nestabdo įmonės darbo

Greitai teikdami paslaugas techniniai specialistai padeda išspręsti kasdieninius rūpesčius, susijusius su kompiuterine įranga. Būdami iniciatyvūs, jie nuolat stebi ir reaguoja dar prieš įvykstant gedimui ar programinei klaidai. Kas mėnesį jums pateikiama ataskaita apie įvykusius incidentus bei periodinės rekomendacijos kaip optimizuoti jūsų IT infrastruktūrą.

Ši paslauga teikiama vadovaujantis geriausiomis ITIL standarto praktikomis.

 

Aprašymas Standartinis Skubus
Reakcijos laikas
2 val.
1 val.
Darbingumo atstatymas 16 val. 8 val.
Priežiūros laikas 8 - 17 val. 8 - 19 val.
Savaitės dienos Darbo dienomis Darbo dienomis
Incidentų skaičius Neribojamas Neribojamas
Incidentų sprendimas nuotolinio prisijungimo būdu arba atvykstant į vietą
Help Desk konsultacijos
Užduočių vykdymo stebėjimas
Pakaitinės įrangos pastatymas
Profilaktikos atlikimas
Nuolatinė priežiūra
IT paslaugų valdymas (IT menedžerio funkcija)
Nemokamas garantinės įrangos remontas
Nauja įranga, pirkta iš B.G.M. įdiegiama nemokamai

 

 

M. K. Čiurlionio g. 17, LT-03104, Vilnius, Lietuva
tel: +37052163530
faks: +37052163532