IT priežiūra ir valdymas

Ženklus laiko bei išlaidų taupymas
 
Aukščiausio lygio specialistai padeda jums tada, kai to labiausiai reikia:
  • Visa teikiama paslauga valdoma aiškiu proaktyviu ITIL standartu
  • Budintys IT specialistai sprendžia IT sutrikimus greičiau nei per sutartą laiką
  • 80% visų sutrikimų išsprendžiama nuotoliniu būdu
  • Galite centralizuotai vienoje bendroje sistemoje registruoti incidentus
  • Stebėti incidentų sprendimą realiu laiku
  • Gauti detalią mėnesinę ataskaitą apie visus įvykusius incidentus
  • Turėti proaktyvią priežiūrą, kuri užkirstų kelią potencialiems incidentams bei grėsmėms
  • Gauti proaktyvias rekomendacijas kaip optimizuoti savo IT infrastruktūrą
 
Kuo tai naudinga Jums?
Su profisionalia IT priežiūra ir valdymu Jūs ir jūsų darbuotojai galite greičiau ir saugiau atlikti savo tiesioginį darbą, gauti atsakymus į savo klausimus. Tykantys pavojai:
  • Nepavyksta atlikti tam tikrų svarbių veiksmų su Microsoft Office programomis
  • Darbuotojas negali pasiekti centralizuotai saugomų įmonės duomenų
  • Nepavyksta atsispausdint dokumento
  • Darbuotojas negali prisijungti per nuotolį prie savo darbinio kompiuterio
  • Gaunama įvairių brukalų, kurie veikia kompiuterio saugumą ir konfidencialumą
  • Išsitrynė svarbūs dokumentai
  • Kolegos negali padėti
 
Kiek tai kainuoja Jums?
Vienos darbo vietos priežiūra tik 24 Eur per mėnesį, įskaitant tam būtiną spausdintuvų, tinklinės įrangos, serverių ir duomenų saugojimo priemonių priežiūrą. Esant didesniam darbo vietų kiekiui taikomos nuolaidos.
 
 
Mūsų klientai - valstybinės ir mokslo institucijos, verslo klientai, kuriems reikalinga greita ir profisionali IT pagalba
 
 
Kodėl tai naudinga Jūsų verslui?
  • Taupomas laikas - jūsų darbuotojai gali susikoncentruoti į savo tiesioginį darbą
  • Profisionali pagalba - samdote ne vieną žmogų, o visą plataus profilio profisionalų komandą
  • Reagavimas sutartu laiku - visi incidentai bus išspręsti greičiau nei per sutartą laiką
  • Atsakomybė - sutartyse numatoma reali materialinė atsakomybė už incidentus išspręstus ne laiku ar nekorektiškai
 
Mūsų investicijos į IT priežiūrą ir valdymą:
  • Įmonės veiklos sertifikavimas pagal ITIL standartą
  • Service Desk programa, kuri veikia pagal ITIL standartą
  • Darbuotojų kasmetiniai kvalifikacijos kėlimo kursai
 
Aprašymas Standartinis Skubus
Reakcijos laikas
2 val.
1 val.
Darbingumo atstatymas 16 val. 8 val.
Priežiūros laikas 8 - 17 val. 8 - 19 val.
Savaitės dienos Darbo dienomis Darbo dienomis
Incidentų skaičius Neribojamas Neribojamas
Incidentų sprendimas nuotolinio prisijungimo būdu arba atvykstant į vietą
Help Desk konsultacijos
Užduočių vykdymo stebėjimas
Pakaitinės įrangos pastatymas
Profilaktikos atlikimas
Nuolatinė priežiūra
IT paslaugų valdymas (IT menedžerio funkcija)
Nemokamas garantinės įrangos remontas
Nauja įranga, pirkta iš B.G.M. įdiegiama nemokamai

 

 

M. K. Čiurlionio g. 17, LT-03104, Vilnius, Lietuva
tel: +37052163530
faks: +37052163532