IT priežiūra ir valdymas
Kadieniai kompiuterių sutrikimai jau nestabdo įmonės darbo. Mes perimame visus jūsų rūpesčius, susijusius su kompiuterine įranga, stebime ir reaguojame dar prieš įvykstant aparato gedimui ar programinei klaidai.
- Visa teikiama paslauga valdoma aiškiu proaktyviu ITIL standartu
- Budintys IT specialistai sprendžia IT sutrikimus greičiau nei per sutartą laiką
- 80% visų sutrikimų išsprendžiama nuotoliniu būdu
- Galite centralizuotai vienoje bendroje sistemoje registruoti incidentus
- Stebėti incidentų sprendimą realiu laiku
- Gauti detalią mėnesinę ataskaitą apie visus įvykusius incidentus
- Turėti proaktyvią priežiūrą, kuri užkirstų kelią potencialiems incidentams bei grėsmėms
- Gauti proaktyvias rekomendacijas kaip optimizuoti savo IT infrastruktūrą
- Negalite atidaryti programos
- Negalite pajungti įrenginio
- Nepavyksta atlikti tam tikrų svarbių veiksmų su Microsoft Office programomis
- Darbuotojas negali pasiekti centralizuotai saugomų įmonės duomenų
- Nepavyksta atsispausdint dokumento
- Darbuotojas negali prisijungti per nuotolį prie savo darbinio kompiuterio
- Gaunate įvairių brukalų, kurie atima iš jūsų laiką, kenkia kompiuterio saugumui ir duomenų konfidencialumui
- Nepasiekiami tam tikri svarbūs dokumentai
- kt.
Vienos darbo vietos priežiūra tik 24 Eurai per mėnesį, įskaitant tam būtiną spausdintuvų, tinklinės įrangos, serverių ir duomenų saugojimo priemonių priežiūrą. Esant didesniam darbo vietų kiekiui taikomos nuolaidos.
Valstybinės ir mokslo institucijos, verslo klientai, kuriems reikalinga greita ir profуsionali IT pagalba
- Taupomas laikas - jūsų darbuotojai gali susikoncentruoti į savo tiesioginį darbą
- Profesionali pagalba - samdote ne vieną žmogų, o visą plataus profilio profesionalų komandą
- Reagavimas sutartu laiku - visi incidentai bus išspręsti greičiau nei per sutartą laiką
- Atsakomybė - sutartyse numatoma reali materialinė atsakomybė už incidentus išspręstus ne laiku ar ne korektiškai
- Įmonės veiklos sertifikavimas pagal ITIL standartą
- Investavimas į Service Desk programa, kuri veikia pagal ITIL standartą
- Įmonės veiklos sertifikavimas pagal Informacijos saugumo valdymo sistemą LST EN ISO 27001
- Darbuotojų kasmetiniai kvalifikacijos kėlimo kursai
Aprašymas | Standartinis | Skubus |
Reakcijos laikas | 2 val. | 1 val. |
Darbingumo atstatymas | 16 val. | 8 val. |
Priežiūros laikas | 8 - 17 val. | 8 - 19 val. |
Savaitės dienos | Darbo dienomis | Darbo dienomis |
Incidentų skaičius | Neribojamas | Neribojamas |
Incidentų sprendimas nuotolinio prisijungimo būdu arba atvykstant į vietą | ||
Help Desk konsultacijos | ||
Užduočių vykdymo stebėjimas | ||
Pakaitinės įrangos pastatymas | ||
Profilaktikos atlikimas | ||
Nuolatinė priežiūra | ||
IT paslaugų valdymas (IT menedžerio funkcija) | ||
Nemokamas garantinės įrangos remontas | ||
Nauja įranga, pirkta iš B.G.M. įdiegiama nemokamai |
- Intel
- Thales
- Hewlett Packard Inc.
- Hewlett Packard Enterprise
- Lenovo
- Dell EMC
- IBM
- ir kt.
Pradedant dirbti su gaminiu, BŪTINA atidžiai susipažinti su eksploatavimo sąlygomis. Garantiniai terminai yra nurodyti sąskaitoje.
Įrenginių saugojimo ir eksploatavimo sąlygos
- Gaminys eksploatuojamas patalpoje, kur oro temperatūra +100C iki +350C, maksimali oro drėgmė 80% (esant +250C) ir atmosferos slėgis nuo 84 iki 106.7 kPA.
- Gaminys turi būti eksploatuojamas gerai vėdinamoje patalpoje.
- Gaminys naudoja 230V (+10%-10%) 50Hz elektros tinklą su įžeminimu.
- Pageidautina, kad visi įrenginiai būtų pajungti per elektros paskirstytoją iš vieno maitinimo tinklo kištukinio lizdo.
- Esant dideliems elektros įtampos svyravimams, elektros tinkle turi būti panaudojami įtampos stabilizavimo filtrai arba nepertraukiamo maitinimo šaltiniai (UPS).
- Įrenginiai prijungiami (atjungiami) prie gaminio tik išjungus stotį ir jungiamą įrenginį.
- Ličio baterija keičiama gamintojo techniniame centre. Neteisingai pakeitus bateriją, galimas sprogimo pavojus!
- Draudžiama:
- gaminį statyti tiesioginėje saulės šviesoje, arti šilumos ar magnetinio spinduliavimo šaltinio;
- ant įrenginio dėti sunkius daiktus;
- įrenginį sulieti bet kokiu skysčiu.
Įrenginių garantiniai įsipareigojimai
- Garantinio laikotarpio metu, kuris nurodytas yra sąskaitoje, pirkėjas turi teisę į nemokamą įsigytos prekės sugedusių dalių remontą. Suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį laiką.
- Garantinis remontas atliekamas tik pateikus sąskaitą. Sugedusių įrenginių serijiniai numeriai turi atitikti nurodytus šiuose dokumentuose.
- Garantiniai įsipareigojimai galioja tik pirmam pirkėjui.
- Garantiniam remontui prekę būtina pateikti pilnos komplektacijos. Rašalinio spausdintuvo rašalinės negali būti tuščios. Visus gamintojo pateiktus dokumentus būtina saugoti ir pateikti garantinio aptarnavimo metu.
- B.G.M. garantuoja, kad įmonės pagaminti įrenginiai atitinka Gaminio standarto reikalavimus, jei laikomasi gabenimo, laikymo, montavimo bei techninės priežiūros reikalavimų.
- Skystųjų kristalų (LCD) ekranuose leidžiamas nuolat švytinčių ar tamsių („mirusių“) taškų skaičius, kuris yra apibrėžtas gamintojo pateikiamose specifikacijose.
- Pardavėjas neatsako už įrenginio duomenis, prarastus technikos eksploatacijos ar gedimo metu.
- Garantinis remontas neapima veiksmų, numatytų naudojimosi instrukcijoje, kuriuos vartotojas turi atlikti pats ir savo lėšomis, pvz.: operacinės sistemos ir kitos programinės įrangos įdiegimas, veikimo patikrinimas, derinimas, duomenų kopijavimas.
- Garantija negalioja, jeigu gedimai atsirado dėl tinklo įtampos svyravimų virš 10%.
- Garantija netaikoma greitai nusidėvinčioms dalims (diskeliams, strimerio kasetėms, spausdinimo juostelėms, toneriams ir pan.).
- Techninės priemonės neremontuojamos nemokamai, jei:
- pažeistas garantinis žymeklis;
- buvo bandyta patekti į įrenginio vidų (įrenginys buvo ardytas);
- gedimas įvyko dėl vartotojo kaltės;
- įrangoje yra mechaninių pažeidimų;
- gedimas įvyko dėl stichinės nelaimės ar kitų nuo garantinės technikos kokybės nepriklausančių priežasčių.
Pranešimai apie gedimus
Kreipiantis būtina nurodyti adresą, kontaktinį asmenį, telefoną, įsigytą įrenginį (tipas, serijinis numeris, pirkimo sutarties numeris) bei trumpai apibūdinti gedimą.
Raštiška įrangą naudojančios įstaigos pretenzija gali būti perduota faksu +370-5-2163532 arba elektroniniu paštu . Pateikimo elektroniniu paštu atveju siunčiamas pranešimo gavimo patvirtinimas.
Visais įrangos gedimo klausimais kreiptis:
Adresu: UAB „B.G.M.“ M.K.Čiurliono 17-1, LT-03104 Vilnius.
Telefonu: +370 5 216 3530